piątek, 20 czerwca 2014

Anglicy - go home!

Anglicy wczoraj przegrali. W sumie dobrze, bo wolę Urugwaj - mam tylko pytanie, dlaczego zagrał tak słabo z Kostaryką, psując mi kupon w pierwszej kolejce? Dziś mam nadzieję, że Anglia odpadnie, tzn. że Włosi wygrają.

Wczoraj postanowiłem zagrać bezpiecznie i jeszcze w 80. minucie wszystko było OK. Niestety, Urugwaj wygrał i zepsuł mi kupon. Oto on:
Na szczęście po pierwszej połowie widziałem co się święci i zdołałem postawić na Urugwaj po kursie 1,88 gdy prowadził. Dzięki temu wczorajsze straty zminimalizowałem do 1,23 zł. Tyle co sms :)

Dziś postawiłem 3 kupony z różnymi kombinacjami zwycięstw Włoch, Francji i Ekwadoru. Zobaczymy...
Do wygrania 20,88 zł za 7 zł

Stan konta: 26,77

Cel: Do końca mistrzostw, obstawiając wszystkie mecze, podwoić wkład wynoszący 50 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz