wtorek, 10 czerwca 2014

Wyzwanie na mundial

Zbliżają się Mistrzostwa Świata w nogę. Właściwie to zaraz się zaczynają. Jako że nie mam jednej drużyny, której będę kibicował, postanowiłem zapewnić sobie dodatkowe emocje podczas mundialu i dodatkowo zainteresować nimi każdego z Was.

Kiedyś bardzo dużo grałem u stacjonarnych bukmacherów. Ten czas na szczęście minął i teraz sporadycznie stawiam na wybrane mecze. Dzięki temu, że wreszcie kilka stron może legalnie oferować zakłady, obstawianie jest łatwiejsze i właśnie z takiej formy w moim challengu chodzi.

Rzucam sobie bowiem wyzwanie - obstawiając wszystkie mecze mistrzostw, muszę podwoić swój wkład (50 zł), który przeleję na konto bukmachera. Pisząc "obstawiając wszystkie mecze" mam na myśli dowolny zakład związany z każdym meczem mistrzostw - może to być zatem zakład na wynik, liczbę goli, ilość rogów czy kolor gwizdka sędziego - cokolwiek.

Nie wiem, czy mi się uda, ale pewnie zabawa będzie, dla pewości kwota jest niewygórowana :)

Codziennie na blogu będę umieszczał swoje typy i screeny zakładów i stanu konta, a Wy będziecie mogli komentować moje wybory :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz