środa, 11 grudnia 2013

Witajcie!

Zbierałem się do tego bardzo długo! Za długo! Ale wreszcie jest. Mój osobisty blog, na którym dla większości z Was będzie sporo pierdół, inni czasem znajdą tu coś ciekawego, jeszcze inni się pośmieją, a pozostali zawitają jeden raz.

Zamierzam tu przedstawiać wydarzenia z mojego życia, którymi warto się dzielić, relacje z wydarzeń, w których uczestniczę i ogólnie to, co mi się spodoba, albo co będę musiał napisać bo inaczej się uduszę...

Życzę wszystkim miłej lektury :)

PS. Zapytacie, czemu taka uboga "grafika" - jakbym zaczął od niej (jak już kilkakrotnie) to pewnie bym jeszcze tego bloga nie wypuścił. Wszystko będzie się stopniowo pojawiało w kolejnych dniach :) Dodałem wtyczkę na FB, to podobno teraz obowiązkowe. Obecny kształt tego bloga za kilka dni/tygodni może być zupełnie inny, ale od czegoś trzeba zacząć :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz