poniedziałek, 16 czerwca 2014

1 łatwy, 2 trudne

Dziś trzy mecze, jeden łatwy jest już rozstrzygnięty, dwa kolejne to prawdziwa enigma.

Niedzielę zakończyłem na plusie, ale nie tak dużym, jakbym chciał. Nieco zawiodła mnie Argentyna, na której straciłem 4 zł.

Tak wyglądały moje wczorajsze kupony.


Stan konta przed dzisiejszymi zakładami wynosił ponad 60 zł. Dziś byłem pewny meczu Niemców, ale niestety, postawiłem na nich za mało. Jest pewien problem z moim wyzwaniem - boję się stawiać za więcej, gdyż nie chcę przegrać dużo i stracić szansy na osiągnięcie celu. A gdyby wyzwania nie było, zagrałbym pewnie za 30 zł na Niemców.

Nie grałbym natomiast na mecze Ghana - USA i Iran - Nigeria. Zupełnie nie wiem, czego spodziewać się po tych spotkaniach, dlatego zagrałem je bardzo ostrożnie. Dzień będzie zatem na mały minus, na kilkuzłotowy plus albo na kilkudziesięciozłotowy plus. Zdecydowałem się bowiem na postawienie jednego szalonego zakładu - w meczu Ghana - USA postawiłem na remis, gdyż jak dotychczas remisu na tym mundialu jeszcze nie było...

Kupony na dziś:



Do wygrania 31,98 zł za 9 zł.

Stan konta: 51,69 zł

Cel: Do końca mistrzostw, obstawiając wszystkie mecze, podwoić wkład wynoszący 50 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz