niedziela, 15 czerwca 2014

Dzień na minus

Sobota była pierwszym dniem mistrzostw, na którym straciłem.

Moja strata wyniosła 1,39 zł. Niestety, mocno przeliczyłem się na Urugwaju. Byłem pewien, że jest to silniejsza drużyna. Nie zawiodły mnie natomiast Kolumbia oraz Wybrzeże Kości Słoniowej i Japonia. Oto kupony z wczoraj:

Dziś dwa łatwe mecze - Francja, której szanse na wygraną oceniam na 90% oraz Argentyna - 98%. Przyznam jednak szczerze, że nie jestem zadowolony z zakładów, jakie postawiłem. Mocno zastanawiałem się nad postawieniem, że Messi strzeli gola, ale odpuściłem. Postanowiłem zaszaleć i postawić na Argentynę z handicapem 2-0 dla Bośni. Według mnie mecz skończy się 5-0 albo i lepiej. Być może, tuż przed meczem, dodam jeszcze trochę pieniędzy na zakład z handicapem 1-0 dla Bośni, jeżeli tak, jutro w raporcie z dziś dam znać.

W meczu Szwajcaria - Ekwador chciałem postawić na drużynę z Południowej Ameryki, ale zdecydowałem się na bezpieczniejszy wariant z podpórką. Zobaczymy, czy będę tego żałował.
Moje kupony na niedzielę:

Aktualizacja - jak zapowiadałem, tak zrobiłem, postawiłem jeszcze 2 zł na Argentynę!

Dziś za 12 zł mogę wygrać 21,90 zł.

Stan konta: 43,98

Cel: Do końca mistrzostw, obstawiając wszystkie mecze podwoić wkład wynoszący 50 zł.`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz