sobota, 14 czerwca 2014

Dzień na plus

Wiara w Meksyk - choć i tak zbyt mała - dała mi zysk w piątek. Dziś postanowiłem pójść grubiej.
Jak wiecie, wczoraj miałem takie kupony:
Nie zawiódł mnie Meksyk, dzięki któremu w piątek zyskałem ponad 2 zł. Niestety, przegrana Hiszpanii sprawiła, że dobry tym na Chile poszedł na marne.

Mimo że zbliżyłem się do granicy 60 zł po zaledwie 4 meczach, to uznałem, że trzeba zacząć grać za więcej, dlatego postanowiłem dziś zagrać za nieco więcej. Oto moje dzisiejsze kupony:
Jak widzicie, bardzo mocno wierzę w Urugwaj, wg mnie będzie to jeden z czarnych koni turnieju. Zupełnie nieprzewidywalny jest hit wieczoru - Anglia - Włochy. Dałem bardzo bezpieczne mniej niż 5 bramek. Co do meczu Kolumbia - Grecja, to uważam, że będzie to pewne zwycięstwo Kolumbii.

Stan konta: 48,37

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz