niedziela, 22 czerwca 2014

Tak blisko...

Remis Niemiec z Ghaną oznaczał, że na moim koncie zamiast zagościć 70 zł jest nadal 10 zł... Jest sałbiutko.
Sobota to był prawdziwy rollercoaster. Najpierw masakrycznie wymęczone zwycięstwo Argentyny, a potem mega ciekawy mecz Niemcy - Ghana, który ucieszył wszystkich bukmacherów na świecie. Mnie mocno zasmucił, gdyż miałem taki kupon:
Na szczęście, tuż przed meczem dałem bezpieczniejszy zakład, przewidujący remis Niemiec. Złotówka zarobku nie poprawiła jednak mojej sytuacji...

Dziś 2 trudne mecze i jeden łatwy z wysokim kursem. Wydaje mi się, że Portugalia łatwo poradzi sobie z USA. W pozostałych meczach to były raczej strzały:

Do wygrania: 15,60 zł za 5,97 zł

Stan konta: 7,00

Cel: Do końca mistrzostw, obstawiając wszystkie mecze, podwoić wkład wynoszący 50 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz